آرد طلایی پرند

17000متر

مساحت زمین کارخانه

300 تن

تولید روزانه

%80

استان های تحت پوشش

کارخانه آرد طلایی پرند در شهر صنعتی پرند تهران در زمینی به مساحت 17000متر به ظرفیت اسمی300 تن در روز مشغول به فعالیت است که از بهترین گندم برای تولید آرد استفاده می کند.
آرد این کارخانه یکی از مرغوب ترین آردهای ایران است که در سه بخش نان سنتی، نان فانتزی و شیرینی در 80 درصد استان های ایران به فروش می رسد.
کارخانه آرد طلایی پرند موفق به اخذ استانداردهای ISO9001 ،HACCP-ISO2200 و iso14000 محیط زیست شده است.

واردات گندم

هلدینگ حاجی آقازاده با توجه به تجارب خود در تولید آرد و به منظور افزایش کیفیت آن اقدام به واردات گندم با کیفیت بالا از کشورهای مختلف جهان نیز نموده است.

صادرات گندم

به علت کیفیت بالا و استاندارد آرد طلایی پرند، این مجموعه علاوه بر فروش در داخل ایران نگاهی هم به صادرات داشته است و به کشورهای همسایه از جمله عراق صادر می شود.

لابراتوار

شرکت آرد طلایی پرند برای افزایش کیفیت آرد تولیدی مجهز به یک آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد اولیه و محصول بوده و به صورت دقیق گندم مورد بررسی قرار می گیرد.

سفرهای علمی

به منظور ارتقا دانش و تجربه نانوایان، سفرهای علمی و آموزشی را بزنامه ریزی نموده است، در سفر نانوایان ایرانی به فرانسه علاوه بر آشنایی با تکنولوژی پخت نان در فرانسه، نان های سنتی ایرانی نیز به نانوایان فرانسوی آموزش داده شد و همچنین در سفر برخی نانوایان ایرانی به کشور عراق چگونگی پخت نان ایرانی با آرد طلایی پرند به نانوایان عراقی آموزش داده شد.

بزرگترین آکادمی تخصصی و حرفه ای صنعت آرد و نان

یکی از مهمترین اقدامات هلدینگ حاجی آقازاده و آرد طلایی پرند نگاه علمی وآموزش محور به صنعت آرد و نان است و مجموعه برای اولین بار در ایران تصمیم به آموزش نانوایان گرفت و توانست تعدادی از نانوایان برتر ایرانی را برای آموزش به فرانسه اعزام نماید.
بعد از این اقدام موفق، هلدینگ حاجی آقازاده تصمیم گرفته در حوزه آموزش صنعت نان و آرد، یک آکادمی آموزشی تخصصی را راه اندازی نماید.
آرد طلایی پرند امیدوار است در زمینه هوشمند سازی نانوایی ها و ایجاد تحول در بخش بسته بندی و حمل و نقل آرد اقدامات جدیدی را انجام دهد.